josefinebjornberg

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

2013 ETT BÄTRE BLOGG ÅR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Josefine Björnberg - 2 januari 2013 21:32

GOTT NYTT ÅR OCH EN RIKTIGT GOD JUL FRAMFÖR ALLT !!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas alla haft det bäst med familj och vänner nu under jul .eftersom min kabel tillmobilen är konstig och jag inte kann lägga över bilderna på datan så får ni gamla bilder som jag inte har använt i bloggen än .Men en sak jag är ricktigt glad över är att min lilla skogami som har vart halt varannan dag blev så att vi fick ringa veterinären så dom fick röntka henne men som tur va vart det inget farligt och hon fick vila i en månad tills december !!!! men nu är vi igång starkare en någonsin och hoppar och skuttar !!!!

men ha det gött !!!!!!!!!!!!  

 
 
Ingen bild

Galnatjejor

2 januari 2013 21:46

Hej superfin blogg,lust att göra ett länkbyte?
Kolla gärna in våran blogg och lämna ensöt kommentar efter dig,ha detb bäst kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 09:21

Hej på er alla :) nu ligger jag i sängen (madrass på golvet ) och väntar på att Annie ska vakna . Det här varit rn rolig natt och vi somnade inte förens kl va typ 4 haha har såvitt i 4 timmar typ och är inte det minsta trött men dock väldigt snorig ...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:35

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:34

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:34

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:34

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Presentation


HEJ JAG HETER JOSEFINE OCH ÄR 11 ÅR .JAG HAR EN HÄST SOM HETER SKOGAMI OCH HON ÄR MIT ALLT JAG SKRIVER OM HUR JAG RIDER OCH MIN VARDAG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards