josefinebjornberg

Alla inlägg under september 2012

Av Josefine Björnberg - 4 september 2012 07:59

hej på er vet att min blogg inte ser ut som den värkar men min data krångla när jag skulle ändra bort ida och allt blev super tråkigt men ändringar komer skje bara så ni vet men nu måste jag till skolan så hinner inte nu men tar det efter skolan .vi hörs<3

Av Josefine Björnberg - 3 september 2012 07:00

Nu ska jag snart till skolan så de får bli ett snabt inlägg 

a igår var jag på fodervärd´s möte för att jag har ju lånat ut skogami till ridskolan och då ville jag ha en foderhäst eftersom jag inte fick rida skogami  och det vart två alternativ antingen fick jag va fodervärd på skogami eller bromsklossen nanna fast hon är den snellaste så jag valde skogami och det är jag nöjd me .Jag  red henne igår efter mötet och hon var super het på fötti cm licksom då är hon het hade inte planerat att hoppa henne högre men måste byta pad på henne för hon vägrade och jag höll på att ramla av för jag komm så högt up i den padden så a det måste göras.

blir mer bilder sen chiao...hehehe

Av Josefine Björnberg - 2 september 2012 15:44

Asså snacka   

jag är helt usel på mitt bloggar liv känns som jag inte bloggat på en vecka men det är ganska nära på så här får ni ett inlägg som täcker tis,ons,tor,fre,lör och idag ok.

I tisgas var jag i skolan som vanligt och första gången på terminen jag hade gitarr tänkte på det när jag satt med gittaren i knät att jag skulle vela sluta i gittar och börja piano för gittar är ganskaa tråkigt kan grunden och har en sjukt duktig kusse som jag säkert kan fråga om hjälp och inte så många bra sångare (som jag tycker )som spelar gitarr detär en och det är Teiler Swift .Och liksom piano är det Will.i.am miley cyrus adelle och många andra .Men hur som hellst vart jag på ridskolan och red fina lilla kristal igen och vi hade kavaletti


oops måste åka till ett möte nu ni får en look of ¨today  från tisdas   mössa:fick den av mamma
Jacka:H&M 299:-

Töja.gina 99:- finns ej kvar :(

byxor röda Kappahl 149:-




upptaderar mer sen hörs:)

Presentation


HEJ JAG HETER JOSEFINE OCH ÄR 11 ÅR .JAG HAR EN HÄST SOM HETER SKOGAMI OCH HON ÄR MIT ALLT JAG SKRIVER OM HUR JAG RIDER OCH MIN VARDAG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards