josefinebjornberg

Direktlänk till inlägg 2 september 2013

update !!

Av Josefine Björnberg - 2 september 2013 15:04

hej alla ville om bara prata lite om helgen  och hur den har varit jag låg typ uppe till klockan halv 2 igår och kollade på titanic filmen den är så jäkla bra men det är då allt synd att den snyggaste killen och han som spelar huvudrollen jack ( Leonardo DiCaprio )  ska dö det är riktigt synd asså      men  har iallafall fått en ny favvo film men kommentera vad ni tycker om den filmen !!!! vilken är eran favvo film ?? i want to know !! men i fredags åkte jag till min kompis risten och vi hade jätte kul vi red på hennes lilla häst och spelade biljard för dom har ingel el i sitt hus så man får underhålla sig med vad man kan hitta :) men på lördagen så hände inte så mycke mer en att jag red ut med min ridlärare och två kompisar som är några utav mina bästa och som grädden på moset så red jag en häst som jag inte ridit så länge men jag har ett väldigt stort band till på kort tid bilder kommer på henne !!! men iaf vi hade så roligt och galloperade det snabbaste vi kunde och det är en sån härlig känsla asså !!!!! och på söndagen gjorde jag samma sak fast med två andra kompisar och lika roligt då "!! och om ni vill ha ett inlägg om den nya hästen som jag rider så kommentera !! och om ni vill ha en frågestund !!!! men vi hörs senare   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 09:21

Hej på er alla :) nu ligger jag i sängen (madrass på golvet ) och väntar på att Annie ska vakna . Det här varit rn rolig natt och vi somnade inte förens kl va typ 4 haha har såvitt i 4 timmar typ och är inte det minsta trött men dock väldigt snorig ...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:35

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:34

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:34

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:34

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Presentation


HEJ JAG HETER JOSEFINE OCH ÄR 11 ÅR .JAG HAR EN HÄST SOM HETER SKOGAMI OCH HON ÄR MIT ALLT JAG SKRIVER OM HUR JAG RIDER OCH MIN VARDAG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards