josefinebjornberg

Alla inlägg under maj 2013

Av Josefine Björnberg - 22 maj 2013 12:50

Åh herre Gud jag orkar inte gå i skolan mer idag och är så himla tråkigt med hemkunskap men när jag kommer hem ska jag inviga min nya reservist som jag köpte i Uddevalla på Ikea ..men kan ju glädja mig med att min klänning till avslutningen har kommit bild på den kommer sedan hare gött så länge 😘😘😍kolla in min video som kommer ut sen på videofy me och följ mig gärna där 😘😘Videofy :jossan<3Instagram swagon_justinbieber

Av Josefine Björnberg - 22 maj 2013 12:50

Åh herre Gud jag orkar inte gå i skolan mer idag och är så himla tråkigt med hemkunskap men när jag kommer hem ska jag inviga min nya reservist som jag köpte i Uddevalla på Ikea ..men kan ju glädja mig med att min klänning till avslutningen har kommit bild på den kommer sedan hare gött så länge 😘😘😍kolla in min video som kommer ut sen på videofy me och följ mig gärna där 😘😘Videofy :jossan<3Instagram swagon_justinbieber

Av Josefine Björnberg - 20 maj 2013 15:23

Holla amigos😆😆✌ bästa spanskan EVER ..I det här inlägget tänkte jag skriva lite hur min dag har varit ...Jag har varit i skolan som vanligt med gympa och sånt men idag skulle vi ha orientering men som tur var började det regna så vi slapp men istället fick vi se på en film om hur klimat skiftningarna förstör för djuren och jagvbörjade fundera på om vi människor skulle kunna byta plats med dom vilda djuren för en dag och undrar hur det skulle sett ut ...Men i alla fall så ska jag till Ikea i Uddevalla (det nya) med Mora min men ha det bra så länge så hörs vi ikväll 😘😘❤💜💗 Look of today kommer sedan 😁👌

Av Josefine Björnberg - 20 maj 2013 15:23

Holla amigos😆😆✌ bästa spanskan EVER ..I det här inlägget tänkte jag skriva lite hur min dag har varit ...Jag har varit i skolan som vanligt med gympa och sånt men idag skulle vi ha orientering men som tur var började det regna så vi slapp men istället fick vi se på en film om hur klimat skiftningarna förstör för djuren och jagvbörjade fundera på om vi människor skulle kunna byta plats med dom vilda djuren för en dag och undrar hur det skulle sett ut ...Men i alla fall så ska jag till Ikea i Uddevalla (det nya) med Mora min men ha det bra så länge så hörs vi ikväll 😘😘❤💜💗 Look of today kommer sedan 😁👌

Av Josefine Björnberg - 19 maj 2013 10:04

Hej alla fina bloggläsare som jag har kvar eftersom jag inte har bloggat på säkert snart 6 månader eller något sånt .

anledningen att jag inte har bloggat är att jag fick ett ego tänk och tänkte ``vill jag värkligen sitta vid datorn i flera timmar om dagen och inte gå ut och uptäcka världen .jag kan träna för att en dag gå OS i hoppning eller bli mexicanare på en dag . ´´


Ja alla har vi nog haft något slaks egotänk när det gäller bloggandet men nu på senare dagar har jag beslutat mig för att jag tänker inte låta bloggen falla mer jag tänker bli stor och utväckla min blogg till det ytersta .

det får ta hur lång tid det vill men jag ska lyckas och därför kära läsare vill jag att ni kanske kunde sprida min blogg vidare till era kompisar och att dom sprider det vidare och så vodare och så vidare .....

 och därför så änkte jag bjuda på 10 saker ni inte visste om mig !!!

 

1. på kanske tre månader så har det växt fram en belieber hos mig och så har det gått ennulängre så har den växt och växt så nu klarar jag inte av nästan en dag utan att se en bild på Justin Bieber så jag har honom som bakrunds bild på datorn , mobilen ,profilbild på insta och jag ska hacka pappas facebook och endra profilbild till Justin utan tröja .....Nej nu gick jag för lngt igen men är en true belieber iaf

 

2. jag älskar bananer och äter minst två om dagen ...

 

3.har värkligen hur slitet hår som hälst och se ut som ronja rövardotter om jag inte har i typ 20 flaskor hår olja varje dag men jag tackar min kamera på mobilen för får mitt hår att altid se ut som om jag vore en sjöjungfru och kommit presis upp från havet .

 

4.jag bloggar inte bara för nöjets skull utan också för att argumentera imot mode och skönhets bloggar som får en att känna sig som ful och inte duger

 

5.jag älskar verkligen råttor och alla som säger att dom är eckliga kan jag sluta prata med på en vecka

alvarligt kan bli hur arg som helst ....

 

6.rider en annan häst för tillfället som heter  kildare lass men kallas för kitty och hon stegrar och busar och så men älka henne endå

 

7. gillar inte one direktion

 

8.mina favvo bloggare är nellieberntsson.se och tyras.se och tyras andra blogg darios.se

 

9.jag gillar mode och smink men betyder inte att jag är en dryg människa som tror att det är allt livet handlar om 

 

och slutligen 10. är semst på ad göra headrar så ni får gjärna hjälpa mig med det 


det var allt i det här inlägget och låvar att jag ska blogga minst 3 gånger om dagen .hejrå

Presentation


HEJ JAG HETER JOSEFINE OCH ÄR 11 ÅR .JAG HAR EN HÄST SOM HETER SKOGAMI OCH HON ÄR MIT ALLT JAG SKRIVER OM HUR JAG RIDER OCH MIN VARDAG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards