josefinebjornberg

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Josefine Björnberg - 7 januari 2013 20:56

Är på väg hem från att ha varit och lämnat linnea som har vårt hos mig sen i torsdags .
Vi förvridet och badat och gått på bio .
Men hatt haft väldigt kul i hjalla fall .
Vi slog ett nytt höjd rekord med skogami .........85 cm applåder !!!!:))
Igår när vi red vägrade skogami en gång så linnea hamnade på halsen och ramlade av ....:)) applåder ....av med hattarna !!
Efter det blev jag lite rädd när jag skulle hoppa så hoppade 80 i trav sen 85 tänkte skogami hoppa men blev inte mer en batalj tanken så en avramling till .....
..jubel och applåder !!!!:)) hoppas ni haft det gött och att det fortsätter så !:)

Av Josefine Björnberg - 7 januari 2013 14:07

Linnea har varit hos mig sen i torsdags och sen dess har vi ridit varje dag och badat och gått på bio !:) min hjälm min väst och mina terrorn vårt stulna i 3 dar vi efter vi hade lämnat det i stallet vi ringde polisen och sa till alla tjejer som var fodervärldar att vi hade ringt och dagen efter låg min resväska med stövlarna i alla täcken och västen låg i ridskolans väshög hjälmen är fortfarande borta !!!!
Om den som har tagit det så kom fram med min hjälm nu snälla den bart dyr och är onödigt att köpa en ny blir bara argare på dig ju längre den är borta !!

<3

Av Josefine Björnberg - 7 januari 2013 13:45

Roligt och läsvärt inlägg kommer sedan !!!!!

Presentation


HEJ JAG HETER JOSEFINE OCH ÄR 11 ÅR .JAG HAR EN HÄST SOM HETER SKOGAMI OCH HON ÄR MIT ALLT JAG SKRIVER OM HUR JAG RIDER OCH MIN VARDAG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards