josefinebjornberg

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

awesom day today...right

Av Josefine Björnberg - 13 augusti 2012 22:46

              Idag har det varit en helt galet bra dag börja med att jag kolla på tv och åt nuggets sen ringde jag Sanna och om dit och shilla.


När jag va hos Sanna åkte vi till hennes faster och bada i deras pool (det vart sviin kaaalt)åkte fyrhjuling sen stog vi i timmar och ryckta hästarna och hennes nya ponny is so cute...rigth

sen red jag lite dressyr med skogami i ridhuset gich sådär eftersom hon mest är hopphäst och mitt intresse inte är så stort för just den grenen men det gick bra ihjalla fall.Ni kan få lite bilder och så till inlägget kanske kommer en och annan film imon upladningen på det tar hundra år .Och inte nog med det så blev det en vacker syn för mej när jag kom in i bilen . MITT NYA STALLTÄCKE!!!!!

HAHA höll på att sita ner mig av lycka när jag såg det .Imon blir det lite kläd-provning för skogami .ska nog rida henne med det inte så nya men oanvända tränset som hon inte ricktigt gillar (önska mig lycka till) och det blir dursning och lång promenad för henne eller så får vell vi se på onsdag om hon ska ha vila imon .Men som sagt har det varit en AWESOM DAY TO DAY.

God natt på er sötisar så hörs vi imon.mvh jossan 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 09:21

Hej på er alla :) nu ligger jag i sängen (madrass på golvet ) och väntar på att Annie ska vakna . Det här varit rn rolig natt och vi somnade inte förens kl va typ 4 haha har såvitt i 4 timmar typ och är inte det minsta trött men dock väldigt snorig ...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:35

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:34

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:34

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Av Josefine Björnberg - 27 oktober 2013 00:34

Här kommer lite bilder med miner mellabpedfosmiles till fjortis miner , js miner frå himmel till jord !! Så njut nu riktigt av detts av detta!! En applåd för jipa och Annie :)...

Presentation


HEJ JAG HETER JOSEFINE OCH ÄR 11 ÅR .JAG HAR EN HÄST SOM HETER SKOGAMI OCH HON ÄR MIT ALLT JAG SKRIVER OM HUR JAG RIDER OCH MIN VARDAG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards